發新話題
打印

恋人も濡れる街角

引用:
原帖由 Shiawase 於 12-10-2007 00:11 發表   by the way, that Japanese singer sings very well in english, who is she? is she a popular singer?

金子晴美

here's that album:

http://page5.auctions.yahoo.co.jp/jp/auction/e70362576

Yup she sings almost like a black soul musician. Dunno if she's popular but certainly she's got class.

引用:
原帖由 Shiawase 於 12-10-2007 00:09 發表   oh no, i just saw your post before logging off I may scare people away if I post my singing up here , better not do that  

ar_woo一定好有興趣同Shiawase組成'' S&A ''唱 恋人も濡れる街角

引用:
原帖由 Shiawase 於 11-10-2007 19:29 發表   ha ha, 我地點咩版有咩版 (Eg. JAZZ版, ROCK版 ETC.)......Celia 到你啦, 你要咩版呀? (你要到,ar_woo 一定搵俾你 )

如果真係想點咩版有咩版,咁除左ar_woo既真人發声版之外,我想要'飲醉酒版'Kakaka......

我覺得ar_woo已經演變左唔係''中村''迷

係''恋人も濡れる街角''迷 

呢首歌既所有版本都想要,正宗''歌迷''(對果首歌著迷)

不過真係冇諗過一首歌可以有咁多版本

引用:

You mean an amateur karaoke version? OK OK... coming soon...

ar_woo brother 又真係唱得好有感情! 我同樣地非常歡喜呢隻歌.......想當年中文版都唱唔少....日文版就聽唔少.....最近我M番中村雅俊隻演唱會CD豁光.....點知城列D時個盒實得滯扯爛

引用:
原帖由 celia 於 11-10-2007 14:48 發表   shortcake?haha....食左會唔會short左   果個頭像我都好唔捨得,始終係我最鐘意的

唔通 '?' 係一個 未知頭像的預告

celia既 ' ? ' 令人有d期待

引用:
原帖由 ar_woo 於 11-10-2007 16:50 發表   rock 版... ... 你D要求真係高難度.... 不過見你問得好真誠 , ar_woo出動埋私人珍蔵 "唔清唔楚 + 突然中斷(因為相機容量問題 ) lite rock 版", 唔知咁算唔算係 "rock"? 不過對Beyond fans就一 ...

輕快d有另一種feel既...... thanks ar_woo既搜羅

引用:
原帖由 ar_woo 於 12-10-2007 00:32 發表   金子晴美 here's that album:   http://page5.auctions.yahoo.co.jp/jp/auction/e70362576   Yup she sings almost like a black soul musician. Dunno if she's popular but certai ...

Thanks

Are the rest of the songs on that album also very Jazz/Blues feel?  Nice?

謝謝mythz兄設計這個咁靚的新簽名檔給我, thank you!

引用:
原帖由 celia 於 12-10-2007 09:55 發表   ar_woo一定好有興趣同Shiawase組成'' S&A ''唱 恋人も濡れる街角

HaHa~咁都諗到

(doesn't this sound familiar?   ha ha)

引用:
原帖由 celia 於 12-10-2007 10:01 發表   如果真係想點咩版有咩版,咁除左ar_woo既真人發声版之外,我想要'飲醉酒版'Kakaka......

'飲醉酒版' 會好難聽  

引用:
原帖由 超人兄弟 於 12-10-2007 13:15 發表   ar_woo brother 又真係唱得好有感情! 我同樣地非常歡喜呢隻歌.......想當年中文版都唱唔少....日文版就聽唔少.....最近我M番中村雅俊隻演唱會CD豁光.....點知城列D時個盒實得滯扯爛

太暴力 or 太心急,扯爛o左個盒?

引用:
原帖由 超人兄弟 於 12-10-2007 13:15 發表   ar_woo brother 又真係唱得好有感情! 我同樣地非常歡喜呢隻歌.......想當年中文版都唱唔少....日文版就聽唔少.....最近我M番中村雅俊隻演唱會CD豁光.....點知城列D時個盒實得滯扯爛

果個唔係我嚟架! You tube 上揾到的而已

你隻中村雅俊演唱會CD封面係白色(冇相)(199x年出)定红色(有中村雅俊相)(198x年出)?

引用:
原帖由 Shiawase 於 12-10-2007 15:55 發表   Thanks Are the rest of the songs on that album also very Jazz/Blues feel?  Nice?

As you may have guessed, I didn't listen to the other songs on that CD  just bought it for ONE purpose

引用:

你隻中村雅俊演唱會CD封面係白色(冇相)(199x年出)定红色(有中村雅俊相)(198x年出)?

封面係白色 '  中村雅俊 at 日本武道館 アホろヘゎ長ゆ道  ' 1994/8/23 可唔可以整同還原呢??!

引用:

太暴力 or 太心急,扯爛o左個盒?

重笑.....我巳經好慘架啦 係隻 C D 唔係個盒呀....

引用:
原帖由 ar_woo 於 12-10-2007 16:16 發表   As you may have guessed, I didn't listen to the other songs on that CD  just bought it for ONE purpose

Wah, u bought that CD but only listened to one song on it, mud o"sigh"   (我知,我知,你一定唔會同意我話"sigh", right?   因為你會覺得買左隻CD只是listen to你隻'至愛' 的'恋人も濡れる街角'都已經好值得, 已經足夠了, right? )

Hey, 你可否listen to the other songs on that cd & let me know the verdict?   (.....ha ha, 我講o下咋, 唔勉強你啦! )

引用:
原帖由 超人兄弟 於 12-10-2007 17:23 發表      重笑.....我巳經好慘架啦 係隻 C D 唔係個盒呀....            

O! 是扯爛左個CD,唔係個盒  ok,唔笑,唔笑!梳梨,梳梨!

,可能lee道會有'高人'可以幫倒你呢,超人兄弟? (I wonder 'who' that '高人' may be! ha ha )

引用:
原帖由 ar_woo 於 4-10-2007 19:00 發表 吳國敬 《你是我心上人》  (周星驰《破壞之王》片末曲)  節奏輕快, 我覺得吳國敬最好聽係呢首!  但永遠唔出呢隻CD ... 每次去唱片鋪都要在"吳國敬"D碟處搜尋一番, 次次都失望而去... 只好買了破壞之王VCD, 不停聽最尾果段   .. ...

吳國敬 has set up his own blog (you might be aware of it anyway): http://ngkwokking.imeem.com/

why don't you try to persuade him to release a proper version of that song   

引用:

O! 是扯爛左個CD,唔係個盒  ok,唔笑,唔笑!梳梨,梳梨!

,可能lee道會有'高人'可以幫倒你呢,超人兄弟? (I wonder 'who' that '高人' may be! ha ha )

唉~~~.........算啦 ( 不過真係個心痛到鮕~~ )

引用:
原帖由 inabottle 於 12-10-2007 13:15 發表   唔通 '?' 係一個 未知頭像的預告   celia既 ' ? ' 令人有d期待

未知頭像的預告..我都唔知呀...haha...可能永遠都係 ''?''

我都期待緊您下一個頭會唔會係''珍寶珠''

發新話題