發新話題
打印

恋人も濡れる街角

"水晶版" (instrumental) & 英文Jazz ~   

Thanks

謝謝mythz兄設計這個咁靚的新簽名檔給我, thank you!

引用:
原帖由 ar_woo 於 10-10-2007 22:04 發表   多谢欣賞

Would you have a Jazz (but instrumental only)?

引用:
原帖由 ar_woo 於 10-10-2007 22:18 發表 Here you go:   http://www.zshare.net/audio/412949747e6b38/   (another instrumental version, maybe abit Jazz feel)

Thanks heaps!

引用:
原帖由 ar_woo 於 10-10-2007 22:28 發表    中意聽呢兩種版本, 你似乎係喜歡恬靜/安寧/大自然果D人喎 (又發作.......goooooooo )  aiya, 原來施小姐已經走咗, "聽完鬆"? 可憐ar_woo不停同唔响呢度的celia, inabottle & shiawase 講咗一堆廢話.... 走罷  

中意聽o兩種版本似係喜歡恬靜/安寧/大自然果D人?    o就......... goooooooo 錯晒啦! ha ha ha ha

I wasn't "聽完鬆" , I am a 施小姐, so 我是 '施施然'o甘走的

引用:
原帖由 celia 於 11-10-2007 11:50 發表   變左賣西餅   未食過ar_woo出品既oldcake同youngcake唔知好唔好食既呢,有冇sample睇

Wah celia, you changed your 頭像 for the first time! 咩風令你轉頭像o既

(This time is a Question Mark,有何見解?  莫非you want to be a 問題小女? )

引用:
原帖由 ar_woo 於 11-10-2007 16:50 發表   rock 版... ... 你D要求真係高難度.... 不過見你問得好真誠 , ar_woo出動埋私人珍蔵 "唔清唔楚 + 突然中斷(因為相機容量問題 ) + lite rock 版", 唔知咁算知算係 "rock"? 不過對Beyond fans就 ...

ha ha, 我地點咩版有咩版 (Eg. JAZZ, ROCK版 ETC.)......Celia 到你啦, 你要咩版? (你要到,ar_woo 一定搵俾你 )

引用:
原帖由 ar_woo 於 11-10-2007 23:32 發表   佢已點咗ar_woo 真人發声version, 呢個要下次去唱完K先有 稍候片刻, 因為揾唔到人陪我去唱

O, has she already asked for it? ha ha, but you know, you don't need to goto a Karaoke place to record it, you can do that at home (play the karaoke version music and then sing it and record it at the same time) and post it up here, 讓大家分享  (or do you only want to 和 Celia 分享? )

引用:
原帖由 ar_woo 於 12-10-2007 00:07 發表   is that what you do often? maybe you're a singer and have ur own studio   I'd like to hear your version of "Memories of You", now that you have the lyrics   A big round of ap ...

oh no, i just saw your post before logging off

I may scare people away if I post my singing up here , better not do that

引用:
原帖由 ar_woo 於 12-10-2007 00:07 發表   is that what you do often? maybe you're a singer and have ur own studio   I'd like to hear your version of "Memories of You", now that you have the lyrics (and your pronunciation ...

by the way, that Japanese singer sings very well in english, who is she? is she a popular singer?

引用:
原帖由 ar_woo 於 12-10-2007 00:32 發表   金子晴美 here's that album:   http://page5.auctions.yahoo.co.jp/jp/auction/e70362576   Yup she sings almost like a black soul musician. Dunno if she's popular but certai ...

Thanks

Are the rest of the songs on that album also very Jazz/Blues feel?  Nice?

引用:
原帖由 celia 於 12-10-2007 09:55 發表   ar_woo一定好有興趣同Shiawase組成'' S&A ''唱 恋人も濡れる街角

HaHa~咁都諗到

(doesn't this sound familiar?   ha ha)

引用:
原帖由 celia 於 12-10-2007 10:01 發表   如果真係想點咩版有咩版,咁除左ar_woo既真人發声版之外,我想要'飲醉酒版'Kakaka......

'飲醉酒版' 會好難聽  

引用:
原帖由 超人兄弟 於 12-10-2007 13:15 發表   ar_woo brother 又真係唱得好有感情! 我同樣地非常歡喜呢隻歌.......想當年中文版都唱唔少....日文版就聽唔少.....最近我M番中村雅俊隻演唱會CD豁光.....點知城列D時個盒實得滯扯爛

太暴力 or 太心急,扯爛o左個盒?

引用:
原帖由 ar_woo 於 12-10-2007 16:16 發表   As you may have guessed, I didn't listen to the other songs on that CD  just bought it for ONE purpose

Wah, u bought that CD but only listened to one song on it, mud o"sigh"   (我知,我知,你一定唔會同意我話"sigh", right?   因為你會覺得買左隻CD只是listen to你隻'至愛' 的'恋人も濡れる街角'都已經好值得, 已經足夠了, right? )

Hey, 你可否listen to the other songs on that cd & let me know the verdict?   (.....ha ha, 我講o下咋, 唔勉強你啦! )

引用:
原帖由 超人兄弟 於 12-10-2007 17:23 發表      重笑.....我巳經好慘架啦 係隻 C D 唔係個盒呀....            

O! 是扯爛左個CD,唔係個盒  ok,唔笑,唔笑!梳梨,梳梨!

,可能lee道會有'高人'可以幫倒你呢,超人兄弟? (I wonder 'who' that '高人' may be! ha ha )

引用:
原帖由 ar_woo 於 4-10-2007 19:00 發表 吳國敬 《你是我心上人》  (周星驰《破壞之王》片末曲)  節奏輕快, 我覺得吳國敬最好聽係呢首!  但永遠唔出呢隻CD ... 每次去唱片鋪都要在"吳國敬"D碟處搜尋一番, 次次都失望而去... 只好買了破壞之王VCD, 不停聽最尾果段   .. ...

吳國敬 has set up his own blog (you might be aware of it anyway): http://ngkwokking.imeem.com/

why don't you try to persuade him to release a proper version of that song   

引用:
原帖由 超人兄弟 於 12-10-2007 22:37 發表     唉~~~.........算啦 ( 不過真係個心痛到鮕~~ )

o,唔好唔開心啦 , 你係'超人'哩家嘛

[ 本帖最後由 Shiawase 於 12-10-2007 22:42 編輯 ]

引用:
原帖由 celia 於 12-10-2007 22:38 發表   未知頭像的預告..我都唔知呀...haha...可能永遠都係 ''?''   我都期待緊您下一個頭會唔會係''珍寶珠''  

"陳寶珠"''珍寶珠''

引用:
原帖由 celia 於 12-10-2007 22:46 發表   未聽過唔知呢 又可能會好攪笑   唔知ar_woo有冇

飲醉左酒就未必識得噤制錄音wor    

引用:
原帖由 celia 於 12-10-2007 22:57 發表   咁呀....咁噤左先去飲行唔行得通呢    

128 1234567
發新話題