33 12
發新話題
打印

2007年七星俠X

個身就加強左肌肉感...

但係始終對眼就...

兇神惡煞左d...

特攝之家重開了!!!
歡迎各位參觀: 特攝之家

TOP

咁佢地設計個外型...

係同以前正氣既超人好唔同...

不過都算係一個新嘗試...

每個人既接受程度唔同...

所以呢...我都無乜所謂...

 

另外...劇情老實講...

利害得滯呢...

無錯...係會令到小朋友覺得超人好勁...

但係會令到打鬥時無乜高潮位...

清一色公式過...

特攝之家重開了!!!
歡迎各位參觀: 特攝之家

TOP

咁老實講...

d劇成日都係大團圓結局...

d人先鍾意睇...

但係同一時間又踩佢公式化...

人真係矛盾...

 

不過講起...

有幾集都無直接打死怪物...

好似高斯咁...

打到隻巴魯坦自爆...

真係好新穎喎...

特攝之家重開了!!!
歡迎各位參觀: 特攝之家

TOP

引用:
原帖由 超人兄弟 於 1-12-2007 00:00 發表     高斯係開始張超人公式嘗試變化......Mebius都係o甘

超人迪加係第一個嘗試...

將超人三段變身...

之後仲有超人佳亞...

有以藍色為本體既超人...

呢個先係第一...嗯嗯...

特攝之家重開了!!!
歡迎各位參觀: 特攝之家

TOP

引用:
原帖由 East 於 1-12-2007 10:06 發表   公式及番炒是求保險,   創作及突破是要冒險!! 但做冒險家, 可能要香很多次才中一次大獎!! 大部份老闆或老細未必想做冒險家的!! 多數只是資本家, 時時帶著計數機很難有勁創作, 勁突破 ...

你講得啱呀...

作為一個老闆...

當然係以實際為主啦...
仲要係平穩有錢賺添...

所以咪好多公式化既野...

特攝之家重開了!!!
歡迎各位參觀: 特攝之家

TOP

引用:
原帖由 East 於 1-12-2007 16:17 發表   其實三段變身的主要目的也只是搵錢的商業決定, 迪加出一個公仔模, 噴三種不同色, 再加特別版透明閃粉.......可搵多三四次錢!! 真的很聰明 !!   後來的平成系列見到此搵錢公式成功, 才花多 ...

 

不過呢...

有樣野你都唔知...

就係超級撒亞人既由來...

佢既由來...並唔係商業決定黎架...

講你都唔信...

原來係鳥山明為左唔係幫d人物既頭髮上色而整成咁...

因為向漫畫入面...

只需要係白色就ok架喇...

佢因為懶同埋可以加快自己交稿時間先至咁做既...

特攝之家重開了!!!
歡迎各位參觀: 特攝之家

TOP

引用:
原帖由 East 於 2-12-2007 17:53 發表   無錯, 的確比之前進步了. 以前一定是有殺錯無放過!!!   現在會連住在地球的怪獸也會團結與超人一起對抗超勁外星怪獸!! 槍要向外!!!    叫日本小朋友多D明白團結的重要!! 超 ...

 

所以而家d超人集都係習慣群毆...

特攝之家重開了!!!
歡迎各位參觀: 特攝之家

TOP

引用:
原帖由 East 於 2-12-2007 21:00 發表   群毆 = 團結 ?!!?

講起群毆...

真係比超人兄弟佢地激死左...

群毆反映出呢個社會都係鍾意以大欺小...

人多蝦人少...係咁架喇...

特攝之家重開了!!!
歡迎各位參觀: 特攝之家

TOP

引用:
原帖由 超人兄弟 於 17-12-2007 10:34 發表     有o的可能....成套o野o甘 matrix 迷幻!!

咁真係唔怪得佢叫七星俠X啦...

七星俠matrix嘛...

 

特攝之家重開了!!!
歡迎各位參觀: 特攝之家

TOP

引用:
原帖由 超人兄弟 於 18-12-2007 21:40 發表     o甘要帶埋黑超先得law

 

咁佢對眼咪由黃色變黑色囉...

特攝之家重開了!!!
歡迎各位參觀: 特攝之家

TOP

嘩...

呢個七星俠X真係好抵死...

哈...

東哥真係好好想像力架者...

特攝之家重開了!!!
歡迎各位參觀: 特攝之家

TOP

引用:
原帖由 East 於 19-12-2007 13:19 發表   過獎! 過獎!        

係呢...

你可以整張七星俠Xmatrix...

好似避彈呀...飛呀咁...

試下都好...

特攝之家重開了!!!
歡迎各位參觀: 特攝之家

TOP

引用:
原帖由 East 於 19-12-2007 16:17 發表     好題意!!!   但玩咁大??   咁難高.....     要搞好耐 o咼 咁花時間......等我退休先搞哪.........   !!!  

 咁呀...仲有十幾年啫你...

特攝之家重開了!!!
歡迎各位參觀: 特攝之家

TOP

引用:
原帖由 超人兄弟 於 19-12-2007 19:24 發表         同意東兄睇法!小弟也覺得太郎比較有發揮潛力...只要為他重新度身訂做...相信太郎不難有更高收視!!( 太郎是近似七星形態的一種超人 ) 現時太郎巳榮升老師級數.....他是 M ...

太郎而家係m78新人教官黎架...

特攝之家重開了!!!
歡迎各位參觀: 特攝之家

TOP

引用:
原帖由 East 於 19-12-2007 22:39 發表 但我個人覺拍一套新設計的 左菲 TV系列是有睇頭的 !!!   唔知圓谷的人, 會不會考慮下呢 .........

只要有錢賺佢就拍架喇...

真係火都黎埋...

特攝之家重開了!!!
歡迎各位參觀: 特攝之家

TOP

引用:
原帖由 wwl36 於 19-12-2007 23:33 發表   專飛左邊   左飛.....

三十六哥哥...

果然好想像力...

不過佢會撞星或者撞山架喎...

特攝之家重開了!!!
歡迎各位參觀: 特攝之家

TOP

引用:
原帖由 East 於 21-12-2007 00:26 發表 會不會, 有右飛.....大飛......同老飛呢 !!!

 

 

仲有前飛後飛上飛下飛咁囉...

特攝之家重開了!!!
歡迎各位參觀: 特攝之家

TOP

引用:
原帖由 超人兄弟 於 21-12-2007 12:02 發表     你漏o左低飛o牙.....

哈哈...

係呀係呀...

 

不過講起佐飛...

老實講...

佢既戰鬥能力就感覺上比較弱...

大部份時間都係輸既..........

特攝之家重開了!!!
歡迎各位參觀: 特攝之家

TOP

引用:
原帖由 超人兄弟 於 21-12-2007 12:24 發表     佐菲o既角色多數都係指指點點o甘...又差不多每次都最後出場.. 營做佢係超人大佬o既氣氛...所以戰鬥能力就末見底

咁又唔係呀...

好似太郎其中一集咁...

打個隻怪鳥咁...

太郎唔夠打...

死左...

跟住佐飛就救走左之後就由佐飛同怪鳥打...

結果輸得十分肉酸...

唉...

特攝之家重開了!!!
歡迎各位參觀: 特攝之家

TOP

引用:
原帖由 East 於 21-12-2007 17:22 發表 我記得N年前佐菲有套電影在日本上過, 但好像是剪埋很多各超人TV片集裡, 他出來幫拖的片段砌成的 !!

係呀...

你無記錯呀...

的確係剪輯而成既...

不過佐飛唔係幫人執骨就係幫拖時打輸...

差唔多好多次都係咁...

 

特攝之家重開了!!!
歡迎各位參觀: 特攝之家

TOP

 33 12
發新話題